Firmowa strona internetowa - cztery rzeczy, w które warto zainwestować od razu




Prowadzenie własnej firmy, niezależnie od branży, to konieczność działania w wielu obszarach. Zdobywanie klientów, śledzenie najnowszych trendów, księgowość czy widoczność w internecie - to tylko niektóre z wyzwań stojących przed Tobą!

Własną firmę prowadzę już nieco ponad rok. W dzisiejszym wpisie z chęcią podzielę się z Wami najważniejszymi informacjami odnośnie firmowej strony internetowej. Zapraszam do lektury!

To, że sprzedając produkty bądź oferując dane usługi musimy mieć własną stronę internetową, jest oczywiste. Chyba niemalże każdy z nas szuka potencjalnych produktów czy wykonawców właśnie w sieci. W co warto od razu zainwestować odnośnie własnej strony internetowej?

spójny wizerunek marki


Zleciłeś wykonanie firmowej strony internetowej specjaliście? I słusznie! Na pewno nie warto na tym oszczędzać, zwłaszcza, jeśli zwyczajnie nie znasz się na tym i nie umiesz stworzyć profesjonalnej strony samodzielnie. Niezmiernie ważna jest tutaj spójność Twojej marki. Grafiki na facebookowym fanpage, grafiki na stronie czy wizytówki - niech ich styl będzie spójny tak, by klienci zaczęli Cię kojarzyć!


własna domena


To coś, co nie podlega dyskusji. Jeśli masz stronę na wordpress/blogger i to Ci wystarcza, zainwestuj od razu we własną domenę. Twoja firma nabierze o wiele bardziej profesjonalnego wizerunku! Obecnie mam, oferując usługi copywriterskie, własną wizytówkę online w formie bloga na wordpressie. Oczywiście pierwszym zakupem była własna domena - nie generuje to wielkich kosztów. Płacę od razu za rok, a wiem, że to ogromny plus dla wizerunku mojej marki :)

pozycjonowanie stron


Twoja firmowa strona internetowa musi być widoczna w sieci. Kryje się za tym szereg działań, na których również niekoniecznie musisz się znać. Jako copywriter nieco orientuje się w tym temacie. Znów uważam jednak, że pozycjonowanie stron to coś, co warto powierzyć specjalistom. Jeśli masz czas na zgłębianie wiedzy w tym temacie - super, próbuj własnych sił! W wielu branżach jest jednak ogromna konkurencja i profesjonalne działania na tym polu są niezbędne!


prowadzenie bloga firmowego


Jeśli chcesz budować pozycję eksperta wśród klientów, zdecyduj się na prowadzenie bloga firmowego. To skuteczny sposób na budowanie własnej marki i dzielenie się wiedzą w danej branży. Tutaj znowu: możesz działać samodzielnie, przygotowując harmonogram wpisów i ciekawe treści, bądź powierzyć to specjalistom, w tym przypadku m.in. copywriterowi :)

Co dorzucicie od siebie jako must have w tej kwestii?